Je bekijkt nu KPI digitalisatie klanten – Corporate Banking

KPI digitalisatie klanten – Corporate Banking

Zet een KPI op digitaliteit -

Bedrijven die willen innoveren willen een heel duidelijk zicht op de digitaliteit van de klanten. Als de klant onvoldoende digtaal is, loopt het bedrijf risico om die klanten niet meer bereiken. Daarom zetten veel bedrijven een KPI (Kritieke Prestatie-Indicatoren) op de digitaliteitsgraad van hun klantenportefeuille.

Een van onze klanten had behoefte aan een erg visueel rapport om hun KPI rond klantendigitaliteit op te kunnen volgen. Hoewel onze klant gebruikt maakt van een 360° view uit hun CRM-systeem, hadden ze toch graag een compacter overzicht dat instant en frictionless een overzicht genereert.

Wij bouwde een hybride EUC model dat aangevuld wordt met een RPA oplossing, waarbij de gebruiker via een eenvoudige aanvraagbestand een volledige 360° zicht op digitaliteit terugkrijgt.

Technische verwezelijking

  • Customized EUC oplossing XLSX;
  • Ophalen van data via MS Queries;
  • Robot voor het ophalen van data uit Mainframe Databases via SQL en ODBC Connect;
  • Robot brengt data overbrengen naar EUC tool;
  • EUC formlules activeren;
  • Rapporten aanmaken en overbrengen naar afgeschermde Sharepoint-site.

Gebruikte talen

  • SQL (Query via ODBC Connect);
  • VBA;
  • VB.Net (UiPath).

Ja, ik heb interesse

Vul het formulier in en we contacteren je zo snel mogelijk voor een offerte op maat!